• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Тенденції розвитку національних ВНЗ в освітньому просторі

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_29_12_(151-161).pdf (387.6Kb)
Date
2012-11-11
Author
Баша, Інна Миколаївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Сучасне суспільство без наявності ефективного та розвинутого інституту освіти є неможливим, а становлення інформаційного суспільства формує соціальні запити та очікування щодо такого інституту. Тому оцінка сучасних тенденцій розвитку вітчизняного ринку освітніх послуг та його динаміка, виявлення специфіки і тенденцій йо- го функціонування є актуальними питаннями при формулюванні маркетингової стратегії розвитку ВНЗ з метою популяризації пропонованих послуг у конкретному сегменті освітнього ринку.
 
Modern society without effective and advanced education institute is impossible, and the information society creates social demands and expectations of the institution. Therefore, assessment of current trends in the domestic education market and its dynamics, identify specific trends and its operations are important topics in formulating marketing strategy of universities to promote the services offered in a particular segment of the educational market.
 
Современное общество без наличия эффективного и развитого института образования невозможно, а становление информационного общества формирует социальные запросы и ожидания такого института. Поэтому оценка современных тенденций развития отечественного рынка образовательных услуг и его динамика, выявление специфики и тенденций его функционирования являются актуальными вопросами при формулировании маркетинговой стратегии развития вуза с целью популяризации предлагаемых услуг в конкретном сегменте образовательного рынка.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4210
Collections
  • Випуск № 29 [39]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV