• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг у рекламному бізнесі

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_29_12_(182-192).pdf (380.2Kb)
Date
2012-11-05
Author
Архипова, Тетяна Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто специфіку маркетингу підприємств рекламного бізнесу, визначено основні відмінності маркетингу підприємств рекламного бізнесу за принципами маркетингової діяльності та змістом елементів комплексу маркетингу.
 
The article investigates specific futures of the marketing among publicity companies and determines distinctions in the marketing policy of these companies from the point of an advertising activity and inuse elements.
 
В статье рассматривается специфика маркетинга предприятий рекламного бизнеса, определены основные отличия маркетинга предприятий рекламного бизнеса за принципами маркетинговой деятельности и содержанием элементов комплекса маркетинга.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4218
Collections
  • Випуск № 29 [39]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV