Економіко-математичне моделювання систем електронного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-11-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Поширення рекламного повідомлення в мережі Інтернет має свої особливості. Перш за все — це швидкість поширення інформації та аудиторія, яку охопило повідомлення. Наприклад, у соціальних мережах для поширення повідомлення достатньо розмістити його на своїй сторінці і поділитися цією новиною з друзями. Таким чином може бути охоплена надзвичайно велика кількість користувачів соціальної мережі у надзвичайно короткий термін. Поширення рекламного повідомлення в мережі Інтернет чимось нагадує поширення вірусу. Достатньо «інфікувати» певну групу користувачів і далі повідомлення буде розповсюджуватися вже самими користувачами без участі компанії, яка створила це рекламне повідомлення. Стаття присвячена аналізу поширення рекламного повідомлення у соціальній мережі Інтернет та виявлення оптимальної кількості користувачів, «інфікувавши» яких можна стверджувати про «епідемічний» характер поширення рекламного повідомлення. Методика полягає у застосуванні «SIR-моделі поширення епідемії» для вирішення поставленої задачі.
Dissemination of advertising message on the Internet has its own characteristics. First of all — it is the speed of the information dissemination and the covered audience. For example, in the social network to spread the message it is enough to post it on your page and share this news with your friends. It is enough to «infect» some small group of social network users to cover an extremely large number of its users in a very short time. Dissemination of advertising messages on the Internet reminds the spread of the virus. Enough «infect» some small group of users and then the message will be distributed around the users by their own. The article analyzes the dissemination of an advertising message in a social network for discovering the optimal amount of the «infected» Internet users what will be enough to say that the message distributes with the «epidemic» nature. We will use the «SIR-epidemic model» for solving this problem.
Description
Keywords
електронна комерція, соціальна мережа, рекламне повідомлення, аналіз, SIR-модель
Citation
Стець О. В. Економіко-математичне моделювання систем електронного маркетингу / О. В. Стець, С. М. Зеленько // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 440–447.