• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Дослідження можливостей підвищення конкурентоспроможності підприємств засобом ранжування резервів впливів елементів їх потенціалу

Thumbnail
Переглянути
Tkac.pdf (464.8Kb)
Дата
2012
Автор
Ткач, Вячеслав Михайлович
Соломаха, Валентина Миколаївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Виконано ранжування величин потенційно-можливих резервів впливів комплексу елементів, що визначають потенціал промислових підприємств в умовах сучасності та прогнозного розвитку НТП і на його основі кількісно оцінені можливості та пріоритетні напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємств при здійсненні ними виробничо-комерційної діяльності на принципах маркетингового менеджменту.
 
A ranking of variables of potentially possible reserves of the influence of the complex elements that define the potential of industrial enterprises in the present and projected development of the scientific and technical progress was achieved. On the basis of this ranking the possibility and priorities for improving the competitiveness of the enterprises in their operation activities on the principles of marketing management were quantified.
 
Выполнено ранжирование величин потенциально- возможных резервов влияний комплекса элементов, которые определяют потенциал предприятий в условиях современности и прогнозного развития НТП, на его основе количественно оценены возможности и приоритетные направления повышения конкурентоспособности предприятий при их функционировании на принципах маркетингового менеджмента.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4245
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 1) [62]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV