Управління стратегічними партнерствами підприємств
Abstract
У статті розглянуто особливості управління стратегічними партнерствами підприємств, зокрема увагу приділено організаційному та інформаційному забезпеченню координації діяльності підприємств-партнерів, підходам до управління партнерством, специфіці взаємодії із внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами підприємств-учасників партнерств. The management’s features of strategic partnerships of enterprises are examined in the article, in particular organizational and
informative providing partners’ activity’s coordination, approaches of partnership’s management and specific of cooperating with internal and external stakeholders of partnership’s participant. В статье рассматриваются особенности управления стратегическими партнерствами предприятий, в частности организационному и информационному обеспечению координации деятельности предприятий-партнеров, подходам к управлению партнерством, специфике взаимодействия с внутренними и внешними стейкхолдерами предприятий-участников партнерств.