Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.
Description
Keywords
система управління, маркетингові рішення, системний аналіз, ринкова невизначеність, ризик, цикл управління, система маркетингових досліджень
Citation
Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / Андрій Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 24-29.