Управління PR-заходами в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства
No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Кваліфікаційна магістерська робота містить 81 сторінку, 11 таблиць, 14 рисунків, список використаних джерел з 50 найменувань.
Об’єктом дослідження є, процес управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці TM «Netsle». Предметом виступають теоретичні, методичні і практичні аспекти управління pr заходами в маркетинговій комунікаційній політиці. Метою і завданням дослідження є дослідити діяльність ТОВ «Nestle Україна» і розробити подальшу оптимізацію та удосконалення засобів комунікації між компанією та її споживачами.
The sertification master's work includes 81 pages, 11 tables, 14 images, and a list of 50 references. The object of the research is the process of pr events management in the marketing communication policy of TM "Netsle". The subject of the research is theoretical, methodological and practical aspects of pr events management in marketing communications policy. The purpose and objective of the study is to investigate the activities of LLC "Nestle Ukraine" and to develop further optimization and improvement of means of communication between the company and their customers.
Description
Keywords
PR, маркетинговими комунікаціями, управління, споживачі, заходи, взаємодія, marketing communications, management, consumers, events, interaction
Citation
Панченко О. С. Управління PR-заходами в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Панченко Олег Сергійович ; наук. керівник Романенко Л. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 92 с.