Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства

No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Досліджена маркетингова діяльність ТОВ “Алло” в системі управління продажем товарів. Сформувано рекомендації для вітчизняного суб’єкта господарювання в контексті підвищення ефективності його комплексу маркетингу в системі управління продажами. Проведено теоретико-практичні дослідження предмету наукової роботи. The marketing activity of LLC "Allo" in the system of managing the sale of goods was studied. Recommendations for a domestic business entity in the context of increasing the effectiveness of its marketing complex in the sales management system have been formulated. Theoretical and practical studies of the subject of the scientific work were carried out.
Description
Keywords
комплекс маркетингу, управління продажем, ефективність, рекламна кампанія, цільова аудиторія, marketing complex, sales management, efficiencу, advertising campaign, target audience
Citation
Подройкін Є. О. Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Подройкін Євгеній Олегович ; наук. керівник Баюра Д. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. –102 с.
Collections