Вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації

No Thumbnail Available
Date
2022-12-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Метою даної роботи є розробка рекомендацій щодо покращення управління взаємовідносинами з клієнтами в бізнес-організаціях на основі узагальнення теорії і практики управління. Проведене дослідження присвячено актуальним підходам щодо удосконалення системи управління взаємовідносинами із клієнтами у ТОВ «ЕБМ-ПАПСТ УКРАЇНА». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття понять «управління взаємовідносинами із клієнтами», «CRM-концепцій» та «ефективності впровадження та використання систем CRM», уточнено нові підходи, що базуються на класичній теорії управління взаємовідносинами із клієнтами. The purpose of this work is to develop recommendations for improving the management of relationships with clients in business organizations based on the generalization of management theory and practice. The conducted research is devoted to actual approaches to improving the customer relationship management system at EBM-PAPST UKRAINE LLC. The theoretical part of the study contains materials related to the disclosure of the concepts of "customer relationship management", "CRM concepts" and "effectiveness of implementation and use of CRM systems", new approaches based on the classical theory of customer relationship management are clarified.
Description
Keywords
управління взаємовідносинами із клієнтами, В2В ринок, CRM-системи, customer relationship management, B2B market, CRM systems
Citation
Удочкін М. В. Вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації : магістр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Удочкін Максим Валерійович ; наук. керівник Осокіна А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2022. – 116 с. Верба, Вероніка Анатоліївна
Collections