Show simple item record

dc.contributor.authorБлудова, Тетяна Володимирівнаuk
dc.contributor.authorЗавірюха, А.uk
dc.contributor.authorBludova, Tetianaen
dc.contributor.authorZaviruha, A.
dc.date.accessioned2011-06-24T10:06:49Zen
dc.date.available2011-06-24T10:06:49Zen
dc.date.issued2010-06-30en
dc.identifier.citationБлудова Т. В. Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань / Т. В. Блудова, А. Завірюха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 522–531.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/437en
dc.description.abstractУ статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних цін функції зведені до безрозмірного вигляду. Приведено блок-схему кооперативної реклами в системах постачань продукції. У загальному вигляді побудовано поверхню, а також лінії рівня функції реакції рекламних асигнувань для різних значень параметрів.uk
dc.description.abstractThe article discusses the construction of two functions profit distribution channel members, which are interconnected by cooperative advertising: enterprise - manufacturer of products and businesses - reseller. With the introduction of system variables, these functions are reduced to dimensionless form. A block diagram of cooperative advertising in the supply chains of products is presented. A surface is constructed generally, as well as the level curves of the reaction of advertising allocations for different values of parameters.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается построение функций прибыли двух участников канала сбыта взаимосвязанных кооперативной рекламой: предприятия—производителя продукции и предприятия—продавца продукции. С помощью введенной системы переменных, эти функции сведены к безразмерному виду. Приведено блок-схему кооперативной рекламы в системах поставок продукции. В общем виде построена поверхность, а также линии уровня функции реакции рекламных ассигнований для различных значений параметров.ru
dc.description.sponsorshipДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectдохідuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectбезрозмірнийuk
dc.subjectкооперативна рекламаuk
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectrevenueen
dc.subjectnon-dimensionalen
dc.subjectcooperative advertisingen
dc.subjectдоходru
dc.subjectоптимизацияru
dc.subjectбезразмерныйru
dc.subjectкооперативная рекламаru
dc.titleМоделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнуваньuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.113.3uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record