Improvement of the business organization marketing policy’s formation process

No Thumbnail Available
Date
2023-06-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі викладено та обґрунтовано теоретичні та практичні аспекти вдосконалення процесу формування маркетингової політики господарської організації. На основі діагностики IDS Groupcompany Ukraine розроблено заходи щодо вдосконалення та запропоновано елементи поточного формування процесу маркетингової політики компанії.
Description
Keywords
marketing policy, process, marketing strategy business organization, formation process, маркетингова політика, процес, маркетингова стратегія організація бізнесу, процес формування
Citation
Andriievska K.-V. Improvement of the business organization marketing policy’s formation process : bachelor thesis : 073, Management / Andriievska Kateryna-Varvara ; acad. supervisor Danyliuk V. ; Kyiv Nat. Econ. Univ. named after Vadym Hetman, Fac. of Economics and Management, Dep. of Management. – Kyiv, 2023. – 79 p.