Управління брендом бізнес-організації

No Thumbnail Available
Date
2023-06-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі обґрунтовано теоретичні та прикладні аспекти управління брендом бізнес-організації. Під час аналізу діяльності ТОВ «ФІНКА- КАФЕ» було виявлено проблему у функціонуванні бренду, яка негативно впливала на діяльність підприємства в цілому. На основі цього автором були запропоновані заходи для покращення функціонування бренду та розроблена бренд-стратегія. The w»ork substantiates the theoretical and applied aspects of brand management for a business organization. During the analysis of the activities of LLC «FINCA-CAFE» a problem in the functioning of the brand was identified, which negatively affected the overall performance of the company. Based on this, the author proposed measures to improve the functioning of the brand and developed a brand strategy.
Description
Keywords
бренд, брендинг, управління, стратегія, імідж, ідентичність, brand, branding, management, strategy, image, identity
Citation
Білецький Н. В. Управління брендом бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Білецький Назарій Вікторович ; наук. керівник Баніт О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2023.- 63 с.
Collections