Show simple item record

dc.contributor.authorКорж, М. В.
dc.date.accessioned2011-09-05T08:02:46Z
dc.date.available2011-09-05T08:02:46Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationКорж М. В. Оптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 282–294.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/446
dc.description.abstractУ статті встановлено необхідність глобального вдос-коналення механізму управління міжнародним маркетингом в умовах світової економічної кризи у відповідності із загаль-ною антикризовою програмою. Розроблено методологію фор-мування оптимізаційно-цінової стратегії міжнародного маркетингу та механізму управління нею для підвищення ефективності загального механізму міжнародного маркетингу і зниження ризику участі у міжнародних бізнес-процесах.uk
dc.description.abstractIn the article the necessity of global perfection of mechanism of management the international marketing is set in the conditions of world economic crisis in accordance with the general anticrisis program. Methodology of forming of optimization price international marketing and mechanism of management of it strategy is developed for the increase of efficiency of general mechanism of the international marketing and decline of risk of participating in international bisnes-proceses.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectміжнародній маркетингuk
dc.subjectсвітова економікаuk
dc.subjectсвітогосподарська системаuk
dc.subjectцінова стратегія міжнародного маркетингуuk
dc.subjectоптімізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингуuk
dc.subjectміжнародне підприємництвоuk
dc.subjectto international marketinguk
dc.subjectфункціональна залежністьuk
dc.subjectworld economyuk
dc.subjectprice international marketing strategyuk
dc.subjectinternational enterpriseuk
dc.subjectfunctional dependenceuk
dc.titleОптимізаційно-цінова стратегія міжнародного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record