Модель проактивної поведінки компанії
Переглянути
Дата
2013-03-21Автор
Паздрій, Віталій Ярославович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розкрито питання побудови моделі проактивного типу поведінки компанії. Розглянуто ключові аспекти взаємодії проактивної компанії із клієнтами, особливості створення споживчої інновації і побудови демократично-ініціативної атмосфери внутрішнього середовища такої компанії, а також розвиток проактивності (ініціативності) персоналу. The article deals with the issue of constructing a model of proactive type of behavior. The paper discusses key aspects of proactive interaction with clients, describes the features of a consumer innovation and building democratic initiative atmosphere of the internal environment of a company and pro-development (initiative) staff. В статье раскрыты вопросы построения модели нового типа поведения компании — проактивного. Рассмотрены ключевые аспекты взаимодействия проактивной компании с клиентами, особенности создания потребительской инновации и построения демократической и инициативной атмосферы внутренней среды такой компании, а также вопрос развития проактивности (инициативности) персонала.