Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки
No Thumbnail Available
Date
2024-04-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У процесі експериментального дослідження ми прийшли до висновку, що до психолого-педагогічних умов, які забезпечують формування культури професійного спілкування викладача економіки слід віднести наступне: 1) впровадження рефлексивного підходу у навчальний процес з формування вказаної культури; 2) формування необхідної бази знань спілкування студентів; 3) активізація навчальних методів навчання.
Through the experimental research, we came to the conclusion that the following factors should be included in the psychological and pedagogical conditions that ensure the formation of a culture of professional communication for economics teachers: 1) Implementation of a reflective approach to the educational process of forming the specified culture; 2) Formation of the necessary knowledge base for student communication; 3) Activation of teaching methods
Description
Keywords
Citation
Бергер Л. С. Значущість рефлексії у створені психолого-педагогічних умов формування культури професійного спілкування майбутнього викладача економіки [Електронний ресурс] / Бергер Л. С., Ільїна О. М., Коломійцева А. О. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (25 квіт. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 85–88. – Назва з титул. екрану.