Обґрунтування стратегії диверсифікації підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024-03-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У статті розкрито важливість стратегії диверсифікації для зміцнення фінансового стану та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто причини, що спонукають компанії до впровадження диверсифікації, такі як нестабільність ринкового середовища та конкурентний тиск. Розкрито сутність стратегічного планування у контексті диверсифікації та важливість мотиваційного підходу в цьому процесі. Також розглядаються основні принципи формування стратегії диверсифікації та покрокове планування її імплементації. The article reveals the importance of the diversification strategy to strengthen the financial condition and increase the competitiveness of the enterprise. The reasons that encourage companies to introduce diversification, such as the instability of the market environment and competitive pressure, are considered. The essence of strategic planning in the context of diversification and the importance of a motivational approach in this process are disclosed. The basic principles of the diversification strategy formation and step-by-step planning of its implementation are also considered.
Description
Keywords
Citation
Науменко В. Обґрунтування стратегії диверсифікації підприємства [Електронний ресурс] / Владислав Науменко, Сергій Глинянський, Олена Гребешкова // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів ІX Міжнар. наук.-практ. конф., 29 берез. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 97–101. – Назва з титул. екрану.