Методичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств
Abstract
Розглянуто питання методів маркетингового стратегічного аналізу підприємства, таких як: SWOT-аналіз, STЕP-аналіз, DRETS-аналіз, SPACE-аналіз. Представлено загальну процедуру розробки стратегії підприємства на основі стратегічного аналізу; портфельний аналіз, що включає порівняльний асортиментний аналіз портфеля товарів і послуг підприємства. The article highlights the issues of the methods of marketing strategic analysis of the company, such as: SWOT-analysis, STEP analysis, DRETS analysis, SPACE analysis. The publication presents a general procedure for developing a strategy based on a strategic analysis; portfolio analysis, including comparative analysis of the assortment products portfolio and company services. Рассматривается вопрос методов маркетингового стратегического анализа предприятия таких как: SWOT-анализ, STЕP-анализ, DRETS-анализ, SPACE-анализ. Представлена общая процедуру разработки стратегии предприятия на основе стратегического анализа; портфельный анализ, включающий сравнительный ассортиментный анализ портфеля товаров и услуг предприятия.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Комплексний аналіз витрат операційної діяльності підприємства
Кулик, Наталія Михайлівна; Kulіk, Nataliia Mykhailivna; Кулик, НатальяМихайловна; Абрамова, Олена Володимирівна; Abramova, Olena Volodymyrivna; Абрамова, Елена Владимировна; Калабухова, Світлана Вікторівна; Kalabukhova, Svitlana Viktorivna; Калабухова, Светлана Викторовна (The University of Chicago Press, 2018-07)В статті сформульовано наукову гіпотезу щодо розуміння комплексного аналізу операційних витрат підприємства як ключового інструмента одночасного пошуку резервів мінімізації собівартості продукції та досягнення лідерства ... -
Фундаментально-вартісний аналіз як основа розвитку управлінської бізнес-аналітики
Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, S. M.; Клименко, Светлана Михайловна; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталия Валентиновна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-11-02)Досліджено проблематику фундаментального аналізу підприємства в контексті обґрунтування управлінських рішень на підприємстві. Сформовано та аргументовано авторську логіку здійснення фундаментально-вартісного аналізу на ... -
Бізнес-аналіз підприємства: структурування інформації засобами функціонального моделювання
Гордієнко, Ірина Василівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11-25)У статті досліджено можливості підтримки стандартних галузей знань і методів бізнес-аналізу засобами функціонального моделювання. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів пакету AllFusion Process Modeler для ...