• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Методичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств

Thumbnail
View/ Open
model_is_ekon_88_13_(13-23).pdf (1.177Mb)
Date
2013-04-16
Author
Овсієнко, Наталія Василівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто питання методів маркетингового стратегічного аналізу підприємства, таких як: SWOT-аналіз, STЕP-аналіз, DRETS-аналіз, SPACE-аналіз. Представлено загальну процедуру розробки стратегії підприємства на основі стратегічного аналізу; портфельний аналіз, що включає порівняльний асортиментний аналіз портфеля товарів і послуг підприємства.
 
The article highlights the issues of the methods of marketing strategic analysis of the company, such as: SWOT-analysis, STEP analysis, DRETS analysis, SPACE analysis. The publication presents a general procedure for developing a strategy based on a strategic analysis; portfolio analysis, including comparative analysis of the assortment products portfolio and company services.
 
Рассматривается вопрос методов маркетингового стратегического анализа предприятия таких как: SWOT-анализ, STЕP-анализ, DRETS-анализ, SPACE-анализ. Представлена общая процедуру разработки стратегии предприятия на основе стратегического анализа; портфельный анализ, включающий сравнительный ассортиментный анализ портфеля товаров и услуг предприятия.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4595
Collections
  • Випуск № 88 [18]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Комплексний аналіз витрат операційної діяльності підприємства 

    Кулик, Наталія Михайлівна; Kulіk, Nataliia Mykhailivna; Кулик, НатальяМихайловна; Абрамова, Олена Володимирівна; Abramova, Olena Volodymyrivna; Абрамова, Елена Владимировна; Калабухова, Світлана Вікторівна; Kalabukhova, Svitlana Viktorivna; Калабухова, Светлана Викторовна (The University of Chicago Press, 2018-07)
    В статті сформульовано наукову гіпотезу щодо розуміння комплексного аналізу операційних витрат підприємства як ключового інструмента одночасного пошуку резервів мінімізації собівартості продукції та досягнення лідерства ...
  • Фундаментально-вартісний аналіз як основа розвитку управлінської бізнес-аналітики 

    Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, S. M.; Клименко, Светлана Михайловна; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталия Валентиновна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-11-02)
    Досліджено проблематику фундаментального аналізу підприємства в контексті обґрунтування управлінських рішень на підприємстві. Сформовано та аргументовано авторську логіку здійснення фундаментально-вартісного аналізу на ...
  • Бізнес-аналіз підприємства: структурування інформації засобами функціонального моделювання 

    Гордієнко, Ірина Василівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-11-25)
    У статті досліджено можливості підтримки стандартних галузей знань і методів бізнес-аналізу засобами функціонального моделювання. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів пакету AllFusion Process Modeler для ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV