Формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання

No Thumbnail Available
Date
2024-06-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Кваліфікаційна бакалаврська робота містить 66 сторінок, 7 таблиць, 3 рисунки, список використаних джерел з 30 найменувань. Предметом дослідження є процес та методичні інструменти формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. Об’єктом дослідження є навчальний процес у змішаному форматі, що забезпечує підготовку майбутніх фахівців з економіки. Метою дипломної роботи є обґрунтування ефективної моделі та розробка методики формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання. The qualifying bachelor thesis contains 66 pages, 7 tables, 3 figures, a list of used sources from 30 names. The subject of the research is the process and methodical tools of forming innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education. The object of the study is the educational process in a mixed format, which ensures the training of future specialists in economics. The aim of the thesis is to substantiate an effective model and develop a methodology for the formation of innovative thinking of future specialists in economic specialties in the conditions of mixed education.
Description
Keywords
інноваційне мислення, інновації, креативність, змішане навчання, методичні інструменти, інтерактивні інструменти змішаного навчання, innovative thinking, innovation, creativity, blended learning, methodical tools, interactive blended learning tools
Citation
Яцун О. О. Формування інноваційного мислення майбутніх фахівців з економічних спеціальностей в умовах змішаного навчання : бакалавр. диплом. робота : 015, Професійна освіта (Економіка) / Яцун Оксана Олегівна ; наук. керівник Булавіна О. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2024. – 88 с.
Collections