Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто актуальні питання рекламної діяльності. Дослідження базується на внеску вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджують рекламний ринок та психологічний вплив реклами на споживача. Метою роботи є розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. Отримані результати роботи сприяють розвитку нових підходів до рекламної стратегії на підприємстві. The qualifying master’s thesis examines the current advertising issues. The study is based on the contribution of domestic and foreign scientists who study the advertising market and the psychological impact of advertising on the consumer. The work aims to develop a strategy for the company’s advertising activity. The obtained work results contribute to the development of new approaches to the advertising strategy at the enterprise.
Description
Keywords
реклама, рекламна діяльність, імідж, стратегія, маркетинг, advertising, advertising activity, image, strategy, marketing
Citation
Дерев’янко В. О. Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Дерев’янко Вікторія Олександрівна ; наук. керівник Василькова Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 89 с.