Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Науменко, Дар’я Олександрівна
Naumenko, Daria
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на українському ринку. Автором проведено дослідження стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет», оцінку ефективності інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет». In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of the management of the company’s product promotion system on the Ukrainian market. The author conducted a study of the Internet marketing strategy of ATB-Market LLC, an assessment of the effectiveness of Internet marketing of ATB-Market LLC.
Description
Keywords
Інтернет, інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, SMM, email-маркетинг, чат-боти, інтернет-просування, Internet, internet marketing, internet marketing tools, email marketing, chat bots, internet promotion
Citation
Науменко Д. О. Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Науменко Дар’я Олександрівна ; наук. керівник Лилик І. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.