Show simple item record

dc.contributor.authorШевченко, Олена Леонідівнаuk
dc.date.accessioned2014-07-15T08:54:48Z
dc.date.available2014-07-15T08:54:48Z
dc.date.issued2012-09-14
dc.identifier.citationШевченко О. Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 72–79.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4734
dc.description.abstractУ статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.uk
dc.description.abstractThe article reveals and analyses main brand elements and brand essence according to the social factors. The meaning and the influence of social attitudes on purchase and consumption process of brands are determined.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены и проанализированы основные составляющие и содержание бренда с точки зрения социальных факторов. Определено значение и влияние социальных установок на процессы приобретения и потребления брендов.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectсприйняттяuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectbranden
dc.subjectmarketingen
dc.subjectwantsen
dc.subjectvaluesen
dc.subjectperceptionen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectбрендru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectпотребностиru
dc.subjectценностиru
dc.subjectвосприятиеru
dc.subjectпотребительru
dc.titleБренд у маркетингу як соціальний феноменuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record