Маркетингова комунікаційна політика торговельного підприємства шляхи її розвитку

No Thumbnail Available
Date
2024-06-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У дипломній кваліфікаційній роботі досліджено сутність та загальні характеристики маркетингових комунікацій на прикладі товарного підприємства, розкрито загальні проблеми комунікацій на прикладі конкретного підприємства та розроблено рекомендації щодо їх покращення. The essence and general characteristics of marketing communications have been investigated in the diploma qualification work, using a case study of a product enterprise. General communication problems have been revealed using a specific enterprise as an example, and recommendations for their improvement have been developed.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, маркетингова комунікаційна політика, торгівельне підприємство, виробництво, виготовлення деревини, competitiveness, marketing communication policy, trading enterprise, production, wood manufacturing
Citation
Астапенкова І. А. Маркетингова комунікаційна політика торговельного підприємства шляхи її розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Астапенкова Іванна Артурівна ; наук. керівник Бучинська О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 65 с.
Collections