Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09-19
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Робота присвячена висвітленню аспектів організації маркетингової підтримки інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств. Ефективна та своєчасна реалізація інноваційної складової функціонування та розвитку підприємств виступає запорукою досягнення високого рівня їх конкурентоспроможності у поточному та перспективному періодах. Незважаючи на відокремленість інноваційних та маркетингових процесів у традиційній теорії економіки підприємства, обидві функціональні сфери мають єдину початкову точку чи стимул існування – потреби споживачів. Механізми інтеграції маркетингового інструментарію, інноваційного аналізу та прогнозування виступають передумовою успішного розвитку сучасних підприємств та їх об’єднань.
The paper highlights aspects of the organization of marketing support innovation in business associations. Effective and timely implementation of the innovation component of the functioning and development of the enterprises acts as a guarantee of achieving a high level of competitiveness in the current and future periods. Despite the separation of innovation and marketing processes in the traditional theory of business economics, the two functional areas have a single transition point of existence, or incentive - the needs of consumers. Mechanisms of integration of marketing tools, innovative analysis and forecasting are a prerequisite for the successful development of modern enterprises and their associations.
В работе освещаются аспекты организации маркетинговой поддержки инновационной деятельности в объединениях предприятий. Эффективная и своевременная реализация инновационной составляющей функционирования и развития предприятий выступает гарантией достижения высокого уровня их конкурентоспособности в текущем и перспективном периодах. Несмотря на разделенность инновационных и маркетинговых процессов в традиционной теории экономики предприятия, обе функциональные сферы имеют единую переходную точку, или стимул, существования — потребности потребителей. Механизмы интеграции маркетингового инструментария, инновационного анализа и прогнозирования являются предпосылкой успешного развития современных предприятий и их объединений.
Description
Keywords
маркетингове забезпечення, інноваційна діяльність, об’єднання підприємств, споживча цінність, комерціалізація інновацій, комплекс маркетингу, marketing support of innovations, integrated business organization, consumer value, commercialization of innovation, marketing mix, маркетинговое обеспечение, инновационная деятельность, объединение предприятий, потребительская ценность, коммерциализация инноваций, комплекс маркетинга
Citation
Касьянов Я. А. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності у об’єднаннях підприємств / Я. А. Касьянов // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 114–119.