Особливості маркетингу послуг фінансових, логістичних, туристичних, будівельних, торговельних, освітніх, медичних та інфраструктурних компаній
Abstract
Стаття присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних і практичних аспектів щодо розвитку системи маркетингу на ринку послуг. У роботі обґрунтовано роль і значення маркетингу послуг; систематизовано в межах окремих напрямків фактори, що визначають розвиток сфери послуг; запропоновано моделі, які дозволяють підвищити ефективність діяльності підприємств. The article is devoted to the topical issues of theoretical, methodological and practical aspects of the marketing system in the services market; the role and importance of marketing services is justified; the factors that determine the development of services are systematized within the individual areas; the models that will improve the efficiency of enterprises are proposed in the paper. Статья посвящена актуальным проблемам теоретических, методических и практических аспектов развития системы маркетинга на рынке услуг. В работе обосновано роль и значение маркетинга услуг; систематизированы в пределах отдельных направлений факторы, которые определяют развитие сферы услуг; предложены модели, которые позволяют повысить эффективность деятельности предприятий.