Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства
No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Олефіренко, Дмитро Олександрович
Olefirenko, Dmytro
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У даній кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджується брендинг у маркетинговій діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Нексус Автомотів Україна». У першому розділі розглянуто теоретичні основи брендингу, його сутність та роль у маркетинговій діяльності. Другий розділ присвячено аналізу економічної діяльності та управління брендингом на підприємстві, зокрема, характеристиці господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Нексус Автомотів Україна» та аналізу їх брендингу. У третьому розділі пропонуються заходи з удосконалення управління брендингом та оцінка його економічної ефективності.
This bachelor's thesis explores branding in the marketing activities of an enterprise, specifically focusing on LLC «Nexus Automotive Ukraine». The first section delves into the theoretical foundations of branding, its essence, and its role in marketing activities. The second section is dedicated to analyzing the economic activities and brand management of the enterprise, including the organizational and economic characteristics of «Nexus Automotive Ukraine» LLC's operations and an analysis of their branding efforts. The third section proposes measures to improve brand management and assesses their economic effectiveness.
Description
Keywords
брендинг, управління брендингом, ефективність брендингу, маркетинг, маркетингова діяльність, бренд, branding, branding management, branding effectiveness, marketing, marketing activity, brand
Citation
Олефіренко Д. О. Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Олефіренко Дмитро Олександрович ; наук. керівник Євтушенко Н. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 86 с.