Маркетингове просування товарів і послуг підприємства в мережі Інтернет

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Досліджено теоретичні методи аналізу та розробки системи маркетингового просування в Інтернеті. Проаналізовано та оцінено маркетингову систему просування в Інтернеті ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Запропоновано удосконалення маркетингової системі залучення клієнтів в соціальних мережах та сайті підприємства. The theoretical methods of analysis and development of the system of marketing promotion on the Internet are researched. The marketing system of promotion on the Internet of «STUD-POINT» LLC is analysed and evaluated. Improvements to the marketing system for attracting customers in social networks and the company's website are proposed.
Description
Keywords
маркетинг, реклама, інтернет-маркетинг, просування, соціальні мережі, сайт, маркетингове просування, marketing, advertising, internet marketing, promotion, social media, website, marketing promotion
Citation
Синчук В. О. Маркетингове просування товарів і послуг підприємства в мережі Інтернет : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Синчук Владислава Олександрівна ; наук. керівник Савич О. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 55 с.
Collections