Управління рекламною діяльністю бізнес-організації

No Thumbnail Available
Date
2024-05-31
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Дослідження присвячене актуальній темі управління рекламною діяльністю підприємства в умовах сучасного ринку. Основною метою роботи є розробка практичних рекомендацій для підвищення ефективності реклами ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Завдання включають визначення сутності реклами, систематизацію управлінських завдань, оцінку економічного стану підприємства та розробку заходів для підвищення ефективності реклами. The study is devoted to the topical issue of managing the advertising activities of an enterprise in the modern market. The main purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the effectiveness of advertising at Ternopil Milk Plant PJSC. The tasks include defining the essence of advertising, systematizing management tasks, assessing the economic condition of the enterprise and developing measures to improve the effectiveness of advertising.
Description
Keywords
управління, рекламна діяльність, результативність, бізнес-організація, рекомендації, management, advertising activity, effectiveness, business organization, recommendations
Citation
Гладкова Т. І. Управління рекламною діяльністю бізнес-організації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Гладкова Тетяна Ігорівна ; наук. керівник Решетняк Т. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 68 с.
Collections