Browse
Recent Submissions
Item Удосконалення управління рекламною діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Яценко, Ганна Олександрівна; Yatsenko, Hanna; Банщиков, Петро ГавриловичУ роботі наведено обґрунтування теоретичних і практичних аспектів управління рекламною діяльністю бізнес-організації. Досліджено сутність рекламної діяльності як об’єкта управління. Охарактеризовано процес управління рекламною діяльністю в бізнес-організації. У практичній частині проведено аналіз рекламної діяльності ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ» та проаналізовано управління рекламною діяльністю ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ». Запропоновані заходи з удосконалення рекламної діяльності ТОВ «КВЕСТА-РІЕЛТІ» та розроблено комплекс організаційного забезпечення їх реалізації. The paper presents the justification of theoretical and practical aspects of managing advertising activities in a business organization. The essence of advertising activities as an object of management is explored. The process of managing advertising activities in a business organization is characterized. The practical part includes an analysis of the economic activities of LLC «QUESTA-REALTY» and an analysis of the management of advertising activities at LLC «QUESTA-REALTY». Measures for improving the advertising activities of LLC «QUESTA-REALTY» are proposed and a comprehensive organizational support system for their implementation is developed.Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Юрченко, Анастасія Сергіївна; Yurchenko, Anastasiia; Шатілова, Олена ВолодимирівнаУ роботі наведено обґрунтування теоретичних і практичних аспектів управління стимулюванням персоналу бізнес-організації. Досліджено сутність стимулювання персоналу як об’єкта управління. Охарактеризовано процес управління стимулюванням персоналу в бізнес-організації. В практичній частині проведено аналіз господарської діяльності ТОВ «ТКС-ТРЕЙД» та проаналізовано управління стимулюванням персоналу ТОВ «ТКС-ТРЕЙД». Запропоновані заходи з удосконалення стимулювання персоналу ТОВ «ТКС-ТРЕЙД» та розроблено комплекс організаційного забезпечення їх реалізації. The paper provides a substantiation of theoretical and practical aspects of management of staff incentives in a business organisation. The essence of staff incentives as an object of management has been studied. The process of managing staff incentives in a business organisation is described. In the practical part, an analysis of the economic activity of LLC «TCS-Trade» is carried out and the management of staff incentives of LLC «TCS-Trade» is analysed. Measures to improve the staff incentives of LLC «TKS-TRADE» have been proposed and a complex of organisational support for their implementation has been developed.Item Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Шкапенко, Олександр Сергійович; Shkapenko, Oleksandr; Костинець, Валерія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі дослідження виступає маркетингова комунікаційна діяльність підприємства. У практичній частині проведено аналіз маркетингової комунікаційної діяльності підприємства ТОВ «ТІМ-МЕТИЗ» розроблено й обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «ТІМ-МЕТИЗ». In the qualifying bachelor’s thesis of the research is the marketing communication activity of the enterprise. In the practical part, an analysis of the marketing communication activities of the enterprise TEAM-METIZ LLC is carried out, proposals for improving the marketing strategy of TEAM-METIZ LLC are developed and substantiated.Item Удосконалення організаційної структури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Шепетько, Валерія Сергіївна; Shepetko, Valeriia; Сас, Олександр ОлександровичМетою дипломної роботи є узагальнення теоретико-методологічних аспектів організаційної структури в управлінні організацією та обґрунтування на цій основі заходів щодо вдосконалення організаційної структури конкретно вітчизняної компанії. Об’єктом дослідження є процес формування організаційної структури управління в умовах нових економічних відносин. Предметом дослідження є теоретичні, наукові та практичні засади діагностики та удосконалення організаційної структури управління конкретним підприємством. The aim of the diploma work is to generalize the theoretical and methodological aspects of the organizational structure in the management of the organization and to substantiate on this basis the measures to improve the organizational structure of a domestic company in particular. The object of the study is the process of forming the organizational structure of management in the conditions of new economic relations. The subject of the study is the theoretical, scientific and practical principles of diagnosis and improvement of the organizational structure of management of a specific enterprise.Item Стратегічні альтернативи розвитку українських маркетплейсів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Харченко, Дар’я Сергіївна; Kharchenko, Daria; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ роботі розглянуто та опрацьовано поняття та способи визначення стратегічних альтернатив розвитку бізнес-організацій. Формалізовані критерії оцінювання та вибору стратегічних альтернатив, узагальнені стратегічні альтернативи розвитку цифрових бізнес-моделей. Проаналізовано ринок маркетплейсів в Україні на прикладі компанії «Розетка» та «Пром ЮА». Ідентифіковані та оцінені стратегічні альтернативи розвитку. Сформовано порівняльну оцінку стратегічних альтернатив за основними критеріями оцінювання та надано рекомендації щодо впровадження цих альтернатив. The paper considers and elaborates the concepts and methods of determining strategic alternatives for the development of business organizations. The criteria for evaluating and selecting strategic alternatives are formalized, and strategic alternatives for the development of digital business models are summarized. The marketplace market in Ukraine is analyzed on the example of «Rozetka» and «Prom Ua». Strategic development alternatives are identified and evaluated. A comparative assessment of strategic alternatives by the main evaluation criteria is formed and recommendations for the implementation of these alternatives are provided.Item Управління цифровими комунікаціями бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Фесак, Андрій Сергійович; Fesak, Andriі; Криворучкіна, Олена ВолодимирівнаУ роботі узагальнено підходи до визначення змісту цифрових комунікацій. Однією з визначальних рис цифрових комунікацій є мультимодальність – поєднання в одному середовищі різних видів контенту та способів їх поширення. Основними сферами, на яких зосереджується вивчення цифрових комунікацій, є стратегічний, маркетинговий та організаційний менеджмент. В аналітичній частині КБР представлено оцінку рівня розвитку цифрових комунікацій ТОВ «ТОП-Акустик», що є інформаційним об’єктом роботи. The work summarizes approaches to determining the content of digital communications. One of the defining features of digital communications is multimodality – the combination of different types of content and ways of their distribution in one environment. The main areas on which the study of digital communications focuses are strategic, marketing and organizational management. The analytical part of the CBD presents an assessment of the level of development of digital communications of TOP-Akustyk LLC, which is the informational object of the work.Item Розробка проєкту реінжинірингу бізнес-процесів підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Унинець, Артем Ігорович; Unynets, Artem; Володькіна, Марина ВладиславівнаРозглянуто теоретичні засади та розробки проєкту реінжинірингу бізнес-процесів підприємства на основі процесного підходу; досліджено передумови та причини проведення реінжинірингу бізнес-процесу «страхування» на досліджуваному підприємстві; визначено вектори удосконалення бізнес-процесів підприємства. The theoretical foundations and project developments of business process reengineering for an enterprise based on a process-oriented approach have been examined. The prerequisites and reasons for reengineering the «insurance» business process at the studied enterprise have been investigated. Vectors for improving the enterprise’s business processes have been identified.Item Удосконалення оперативного управління операційною діяльністю бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Українець, Стефан Юрійович; Ukrainets, Stefan; Омельяненко, Тетяна ВолодимирівнаВ роботі розглянуто теоретичні засади та практичні впровадження удосконалення оперативного управління операційної діяльності організації; досліджено основні підходи до формування та вдосконалення системи управління. Проведений аналіз організаційно-економічної структури ТОВ «Долинський елеватор», розроблено пропозиції щодо вдосконалення оперативного управління операційною діяльністю бізнес-організації. The paper examines the theoretical foundations and practical implementation of improving operational management of the organization’s operational activities; the main approaches to the formation and improvement of the management system were investigated. An analysis of the organizational and economic structure of «Dolynskyi Elevator» LLC was carried out, proposals were developed to improve the operational management of the operational activities of the business organization.Item Адаптація управління персоналом бізнес-організації до кризових явищ(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Трофімова, Аліса Олександрівна; Trofimova, Alisa; Шатілова, Олена ВолодимирівнаРозглянуто процес адаптації управління персоналом бізнес-організації до кризових явищ. Визначено сутність, роль і місце управління персоналом в системі бізнес-організації. З’ясовано зміст процесу адаптації бізнес-організації до кризових явищ та описано особливості адаптації управління персоналом бізнес-організації до кризових явищ. Охарактеризовано господарську діяльність ТОВ «Сушия» та проаналізовано його управління персоналом. Визначено сильні та слабкі сторони ТОВ «Сушия», відповідно до яких запропоновано та обґрунтовано заходи з покращення управління персоналом. The paper considers the process of adaptation of HR management of a business organization to crisis phenomena. The essence, role and place of personnel management in the business organization system, as well as features of adaptation of personnel management of business organization to crisis phenomena are defined. The economic activity of LLC «Sushiya» is described and its personnel management is analysed. Measures for adaptation of personnel management to crisis phenomena have been proposed and substantiated.Item Управління процесом розпробки маркетингової стратегії для побудови впізнаності бренду та стимулювання продаж(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Ткаченко, Анастасія Олександрівна; Tkachenko, Anastasiia; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ роботі опрацьовано теоретичні та прикладні підходи до управління процесом побудови маркетингової стратегії. Надано конкретні рекомендації щодо вдосконалення існуючого процесу побудови маркетингової стратегії на базі ДП «ССМ». Для забезпечення об’єктивності та достовірності результатів у процесі роботи було використано сукупність загальновизнаних наукових методів пізнання. The paper elaborates theoretical and applied approaches to managing the process of building a marketing strategy. Specific recommendations for improving the existing process of building a marketing strategy on the basis of SE «SSM» are provided. To ensure the objectivity and reliability of the results in the process of work, a set of generally accepted scientific methods of cognition was used.Item Управління розвитком корпоративної культури бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Тесленко, Єлизавета Андріївна; Teslenko, Yelyzaveta; Костинець, Валерія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено теоретичні засади та управлінські аспекти щодо розвитку корпоративної культури бізнес-організації. У практичній частині проведено аналіз корпоративної культури АТ КБ «Приватбанк»; розроблено й обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення корпоративної культури АТ КБ «Приватбанк». In the qualifying bachelor’s thesis, the theoretical foundations and managerial aspects of the corporate culture development of the business organization were investigated. In the practical part, an analysis of the corporate culture of JSC CB «Privatbank» was carried out; proposals for improving the corporate culture of JSC CB «PrivatBank» were developed and substantiated.Item Удосконалення управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Сосновська, Уляна Богданівна; Sosnovska, Uliana; Баніт, Ольга ВасилівнаУ роботі наведено обґрунтування теоретичних та практичних аспектів управління брендом бізнес-організації. Досліджено сутність управління брендом як об’єкта управління. Охарактеризовано процес побудови бренд-стратегії, як частину процесу управління брендом. В практичній частині проведено аналіз діяльності ТОВ «НІБУЛОН» та проаналізовано управління брендом ТОВ «НІБУЛОН». Запропонований план удосконалення управління брендом ТОВ «НІБУЛОН» та розроблено бренд-стратегії для зміцнення конкурентних позицій на ринку. The work provides a rationale for the theoretical and practical aspects of brand management of a business organization. The essence of brand management as an object of management has been studied. The process of building a brand strategy as part of the brand management process is characterized. In the practical part, an analysis of the activities of LLC «NIBULON» was carried out and the brand management of LLC «NIBULON» was analyzed. A plan for improving the brand management of LLC «NIBULON» was proposed and brand strategies were developed to strengthen competitive positions in the market.Item Управління процесами цифровізації в бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Сибірцева, Анастасія Михайлівна; Sybirtseva, Anastasiia; Востряков, Олександр ВолодимировичВ роботі розглянуто проблематику управління процесами цифровізації в бізнес-організації. Надано ознаки та визначення цифровізації бізнес цифровізації. Охарактеризовано інструменти проведення процесів цифровізації. Визначено особливості управління процесами цифровізації. Охарактеризовано діяльність та фінансовий стан ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН». Проведено діагностику поточного управління процесами цифровізації ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН». Визначено проблеми в управлінні процесами цифровізації ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН». Розроблено пропозиції щодо покращення управління процесами цифровізації ТОВ «ФІРМА ЕРІДОН». The paper considers the issues of managing digitalisation processes in a business organisation. The signs and definitions of business digitalisation are provided. The tools for carrying out digitalisation processes are described. The features of digitalisation process management are determined. The activities and financial status of «FIRMA ERIDON» LLC are described. A diagnostic of the current management of digitalisation processes of «FIRMA ERIDON» LLC is carried out. Problems in the management of digitalisation processes of «FIRMA ERIDON» LLC are identified. Proposals for improving the management of digitalisation processes of «FIRMA ERIDON» LLC are developed.Item Удосконалення організаційної культури підприємства в контексті персоналії лідера(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Саврасов, Ян Костянтинович; Savrasov, Yan; Колос, Ірина ВасилівнаРозкрито сутність організаційної культури сучасного підприємства. Систематизовано існуючі підходи до формування організаційної культури в контексті персоналії лідера. Охарактеризовано господарську діяльність і результати функціонування ТОВ «СКАЙ-В». Проведено діагностику організаційної культури ТОВ «СКАЙ-В». The essence of the organizational culture of a modern enterprise is revealed. Existing approaches to the formation of organizational culture in the context of the leader’s personality are systematized. The economic activity and results of operation of LLC «SKY-V» are characterized. Diagnostics of the organizational culture of LLC «SKY-V» was carried out.Item Удосконалення організаційної культури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Панченко, Тетяна Володимирівна; Panchenko, Tetiana; Баніт, Ольга ВасилівнаУ дипломній роботі розглянуто теоретичні аспекти організаційної культури, її рівні та типи, а також фактори, що впливають на її формування. Досліджено організаційну культуру ПриватБанку як приклад зрілої корпоративної культури в українському банківському секторі. Аналіз відгуків працівників виявив проблеми, такі як завищені планові показники, невиконання обіцянок керівництва, недостатню мотивацію та інші. Запропоновано комплексну програму для підвищення задоволеності працівників, включаючи перегляд планів, удосконалення системи мотивації та політики проходження детектора брехні. The thesis examines theoretical aspects of organizational culture, its levels and types, as well as factors affecting its formation. The organizational culture of PrivatBank was studied as an example of a mature corporate culture in the Ukrainian banking sector. Analysis of employee feedback revealed problems such as overestimated planned indicators, failure to fulfill management’s promises, insufficient motivation, and others. Proposed a comprehensive program to improve employee satisfaction, including review of plans, improvement of the motivation system and lie detector policy.Item Управління організаційною культурою підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Німчук, Юлія Олександрівна; Nimchuk, Yuliia; Прохорова, Єлєна ВікторівнаУзагальнено теоретичні і методичні підходи до управління організаційною культурою, уточнено визначення і зміст поняття «організаційна культура», порівняно методи діагностики організаційної культури. Проведено порівняльний аналіз представлення інформації про організаційну культуру найбільших вітчизняних банків, а також польове дослідження з опитуванням працівників одного з відділень банку з подальшим аналізом результатів опитування. Розроблено рекомендації щодо управління організаційною культурою банківських установ, а також орієнтовний план упровадження запропонованих заходів. The thesis summarises theoretical and methodical approaches to management of organisational culture, clarifies the definition and content of the concept of «organisational culture», compares methods of diagnostics of organisational culture. A comparative analysis of the presentation of information about the organisational culture of the largest domestic banks, as well as a field study with a survey of employees of one of the bank branches with further analysis of the survey results, has been carried out. Recommendations for managing the organisational culture of banking institutions, as well as an indicative plan for implementing the proposed measures, have been developed.Item Удосконалення організаційної культури бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Мацарська, Катерина Олегівна; Matsarska, Kateryna; Банщиков, Петро ГавриловичВ роботі наведено сутність організаційної культури як системи спільних цінностей, норм, переконань та правил поведінки, що впливають на всі аспекти діяльності підприємства та сприяють досягненню його стратегічних цілей. Виділено елементи (цінності, норми, переконання, символи, ритуали) та принципи формування організаційної культури, включаючи прозорість, послідовність і відповідність місії підприємства. Проаналізовано різні типи культури (адаптивна, бюрократична, інноваційна, підтримуюча) та їх функції. Дослідження організаційної культури ТОВ «СВІСС ВЕНЧУР» виявило, що компанія створює інноваційне середовище з високою адаптивністю, де цінності, такі як професіоналізм, інноваційність, командна робота та орієнтація на клієнта, визначають всі аспекти діяльності. Було розроблено та запропоновано ряд пропозицій задля підвищення залученості працівників та розвиток лідерства для вдосконалення культури. Результати дослідження підтвердили, що організаційна культура є ключовим фактором успіху, сприяючи адаптивності, ефективності та конкурентоспроможності підприємства. The work presents the essence of organizational culture as a system of common values, norms, beliefs and rules of behavior that affect all aspects of the enterprise’s activity and contribute to the achievement of its strategic goals. The elements (values, norms, beliefs, symbols, rituals) and principles of organizational culture formation, including transparency, consistency and compliance with the mission of the enterprise, are highlighted. Different types of culture (adaptive, bureaucratic, innovative, supportive) and their functions are analyzed. A study of the organizational culture of SWISS VENTURE LLC revealed that the company creates an innovative environment with high adaptability, where values such as professionalism, innovation, teamwork and customer orientation determine all aspects of activity. A number of proposals were developed and proposed to increase employee engagement and leadership development to improve the culture. The results of the study confirmed that organizational culture is a key success factor, contributing to the adaptability, efficiency and competitiveness of the enterprise.Item Управління стимулюванням персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Масюк, Віталій Олександрович; Masiuk, Vitalii; Володькіна, Марина ВладиславівнаВ роботі розглянуто теоретичні засади та практичні впровадження удосконалення управління стимулюванням персоналу бізнес-організації; досліджені методи вдосконалення управління стимулюванням персоналу; розроблено пропозиції щодо вдосконалення управління стимулюванням персоналу у бізнес-організаціях. The paper examines the theoretical principles and practical implementation of improving the process of management of staff stimulation of a business organization; the methods of improving the management of personnel stimulation were studied; proposals for improving the management of personnel incentives in business organizations have been developed.Item Розвиток організаційної культури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Марчук, Анастасія Андріївна; Marchuk, Anastasiіa; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено теоретичні засади і обґрунтування практичних рекомендацій щодо розвитку організаційної культури підприємства. У аналітичному розділі проаналізовано організаційну культуру АТ «Ідея Банк» та обґрунтовано заходи щодо розвитку організаційної культури. In the qualifying bachelor’s thesis, the theoretical principles and justification of practical recommendations regarding the development of the organizational culture of the enterprise were investigated. In the analytical section, the organizational culture of JSC «Idea Bank» was analyzed and measures for the development of organizational culture were substantiated.Item Управління організаційно-структурними змінами в торговельній організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-11) Кузнєцов, Юрій Дмитрович; Kuznietsov, Yurii; Костинець, Валерія ВолодимирівнаВ роботі розглянуто теоретичні засади управління організаційно-структурними змінами; досліджено моделі та методи управління організаційно-структурними змінами; проведений аналіз торговельної організації ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» та на його основі розроблено шляхи вдосконалення організаційно-структурної побудови торговельної організації. The paper examines the theoretical principles of managing organizational and structural changes; model sand methods of management of organizational and structural changes were investigated; ananalysis of the trade organization of ATB-MARKET LLC was carried out and, onits basis, ways of improving the organizational and structural construction of the trade organization were developed.