Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислово підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Класифікація та організація концептуальних термінів, пов'язаних з просуванням товарів у цифровому середовищі, що є специфічними для сектору промисловості, а також у визначенні основоположних методологічних принципів для ефективного онлайн-просування у ньому. З практичної точки зору, цінність дослідження виявляється у можливості реалізації розроблених та економічно обґрунтованих підходів у просування продукції компанії ТОВ «НВ НАВТОГАЗМАШ» в інтернет-середовищі. Classification and organization of conceptual terms related to the promotion of goods in the digital environment, which are specific to the industry sector, as well as in defining the fundamental methodological principles for effective online promotion in it. From a practical point of view, the value of the research is revealed in the possibility of implementing developed and economically justified approaches to the promotion of the products of «NV NAVTOGAZMASH» LLC in the Internet environment.
Description
Keywords
просування продукції, інтернет-маркетинг, промислові підприємства, product promotion, internet marketing, industrial enterprises
Citation
Богачова А. Я. Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислово підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Богачова Анна Ярославівна ; наук. керівник Ус Р. Л. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 84 с.
Collections