Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства
No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Джваршеішвілі, Марія Зазаївна
Dzhvarsheishvilli, Mariia
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У дипломній роботі досліджено роль брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи брендингу, його складові та значення. Досліджено загальну організаційно-економічну, маркетингову діяльность та брендингову стратегію підприємства ТОВ «УЯВИ!». Розроблено практичні рекомендації та напрями удосконалення брендингової стратегії в маркетинговій діяльності підприємства.
The thesis examines the role of branding in the marketing activities of an enterprise. The theoretical foundations of branding, its components and significance are considered. The general organisational and economic, marketing activities and branding strategy of the enterprise «UYAVY!» LLC are studied. Practical recommendations and directions for improving the branding strategy in the marketing activities of enterprise.
Description
Keywords
бренд, брендинг, маркетинг, перфоманс-маркетинг, показники ефективності, позиціонування, стратегія, brand, branding, marketing, performance marketing, performance indicators, positioning, strategy
Citation
Джваршеішвілі М. З. Брендинг в маркетинговій діяльності підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Джваршеішвілі Марія Зазаївна ; наук. керівник Ремезь Ю. Б. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 67 с.