Маркетинговий комплекс торговельного підприємства і шляхи його розвитку

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Об’єктом дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є маркетинговий комплекс торгового підприємства ТОВ «Комфі Трейд». Предметом дослідження кваліфікаційної бакалаврської роботи є інструменти, методи та показники маркетингової діяльності торговельного підприємства в контексті їх прояву в окремих складових маркетингового комплексу. Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає у розробцірекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності маркетингового комплексу, які можуть бути впроваджені у практичну діяльність вітчизняного торгового підприємства. The object of research of the qualification bachelor's work is the marketing complex of the trading enterprise «Comfy Trade» LLC. The subject of the bachelor's thesis is the tools, methods and indicators of marketing activities of a trading enterprise in the context of their manifestation in individual components of the marketing complex. The purpose of the bachelor's thesis is to develop recommendations aimed at improving the efficiency of the marketing complex, which can be implemented in the practical activities of a domestic trading enterprise.
Description
Keywords
маркетинг, маркетинговий комплекс, торгівельне підприємство, аналіз, економічна ефективність, складові маркетингу, marketing, marketing complex, trading enterprise, analysis, economic efficiency, marketing components
Citation
Золотова В. О. Маркетинговий комплекс торговельного підприємства і шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Золотова Валерія Олексіївна ; наук. керівник Савицький Е. Е. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 74 с.
Collections