Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Дана дипломна бакалаврська робота висвітлює процес та важливість Інтернет-маркетингу в діяльності підприємства. Правильне планування та застосування інструментів Інтернет-маркетингу забезпечує покращення показників економічної діяльності підприємства та його конкурентоспроможність на ринку. Автором були розроблені заходи, щодо вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для ТОВ «СМАРТЛАБ», які пропонується використовувати для розвитку конкурентних позицій підприємства на ринку. This bachelor's thesis covers the process and importance of Internet marketing in the activities of the enterprise. Proper planning and application of Internet marketing tools ensures the improvement of economic performance of the enterprise and its competitiveness in the market. The author has developed measures to improve of Internet marketing tools for LLC «SMARTLAB», which are proposed to be used to develop the competitive position of the enterprise in the market.
Description
Keywords
інтернет-маркетинг, маркетингові комунікації, маркетингова діяльність, цифровий маркетинг, підприємство, методи, internet marketing, marketing communications, marketing activities, digital marketing, enterprise, methods
Citation
Кравець І. К. Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Кравець Ілля Костянтинович ; наук. керівник Закревський А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 81 с.
Collections