Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку
No Thumbnail Available
Date
2023
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
На основі здійсненого комплексного аналізу теоретичних, методичних та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю ГО «Українська асоціація маркетингу» розроблено обґрунтовані пропозиції для її удосконалення. Проведено аналіз теоретико-методологічних засад управління маркетингом та визначено актуальний стан маркетингової діяльності організації. Вивчено сучасні тенденції зовнішнього середовища, що впливають на маркетингову діяльність, та проведено оцінку ефективності існуючих маркетингових стратегій. Результатом є розробка конкретних рекомендацій з оптимізації та модернізації маркетингу. Оцінено ефективність впроваджених інструментів та визначено перспективи розвитку маркетингової діяльності асоціації.
On the basis of a comprehensive analysis of the theoretical, methodological and practical aspects of managing the marketing activities of the Public Organization «Ukrainian Marketing Association», reasonable proposals for its improvement have been developed. The theoretical and methodological foundations of marketing management are analyzed and the current state of the organization’s marketing activities is determined. The current trends in the external environment that affect marketing activities are studied, and the effectiveness of existing marketing strategies is evaluated. The result is the development of specific recommendations for optimizing and modernizing marketing. The effectiveness of the implemented tools is evaluated and the prospects for the development of the association’s marketing activities are determined.
Description
Keywords
управління маркетингом, маркетингова стратегія, маркетингова діяльність, розвиток маркетингу, маркетинговий аналіз, marketing management, marketing strategy, marketing activities, marketing development, marketing analysis
Citation
Середа А. К. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Середа Анастасія Костянтинівна ; наук. керівник Василькова Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 79 с.