Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислового підприємства

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Визначено сутність та основні аспекти використання інтернет-середовища для просування продукції сучасного промислового підприємства. Проаналізовано господарську діяльність та надання загальної характеристики маркетингу підприємства ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД». Визначено ефективності використання інструментарію інтернет-маркетингу для просування продукції компанії. Сформовано комплекс рекомендацій. The essence and main aspects of the use of the Internet environment for the promotion of the products of a modern industrial enterprise are defined. Analyzed the economic activity and provided the general characteristics of the marketing of the enterprise «TERNOPIL'S DAIRY FACTORY» PJSC. The effectiveness of the use of Internet marketing tools for the promotion of the company's products has been determined. A set of recommendations was formed.
Description
Keywords
інтернет-маркетинг, інтернет-середовище, маркетингова діяльність, SWOT-аналіз, SEO-оптимізація, internet marketing, internet environment, marketing activities, SWOT analysis, SEO optimization
Citation
Радченко А.-М. С. Інтернет-маркетинг у просуванні продукції промислового підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Радченко Анна-Марія Сергіївна ; наук. керівник Чабан В. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 78 с.
Collections