Управління просуванням бренду на зовнішніх ринках

No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Робота систематизує й узагальнює основні теоретичні та практичні інструменти управління просуванням бренду ТОВ «Нова пошта» на зовнішніх ринках . The paper systematizes and summarizes the main theoretical and practical tools for managing the promotion of the brand of LLC «Nova Poshta» in foreign markets.
Description
Keywords
маркетинг, бренд, ринок експрес-доставки, просування бренду, конкурентна перевагу, зовнішні ринки, конкурентоспроможність, marketing, brand, express delivery market, brand promotion, competitive advantage, foreign markets, competitiveness
Citation
Сканцев В. С. Управління просуванням бренду на зовнішніх ринках : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Сканцев Владислав Сергійович ; наук. керівник Шевченко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 60 с.
Collections