Стратегія створення і розвитку бренду
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи – обґрунтування стратегії створення і розвитку бренду, на прикладі французької мережі косметичних магазинів «Sephora».
The purpose of the bachelor's thesis is to substantiate the strategy for creating and developing a brand, using the example of the French cosmetics chain «Sephora».
Description
Keywords
бренд, рекламна діяльність, просування, маркетингові комунікації стратегія розвитку, brand, advertising, promotion, marketing communications development strategy
Citation
Чичкань Л. С. Стратегія створення і розвитку бренду : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Чичкань Лада Сергіївна ; наук. керівник Слюсарева Л. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 61 с.