Нейромаркетинг в діяльності підприємства та шляхи його розвитку
No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Метою роботи є дослідити маркетингову діяльність українського необанку «Monobank» і визначити можливість впровадження нейромаркетингу в маркетингову діяльність підприємства.
Description
Keywords
маркетинг, нейромаркетинг, дослідження, методи нейромаркетингових досліджень, айтрекінг, marketing, neuromarketing, research, methods of neuromarketing research, eye tracking
Citation
Чубар Д. Ю. Нейромаркетинг в діяльності підприємства та шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Чубар Діана Юріївна ; наук. керівник Шарко В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 57 с.