Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту
No Thumbnail Available
Date
2024-05-08
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У цій роботі розглянуто питання удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту на прикладі Moët Hennessy Louis Vuitton SE. Зокрема, проаналізовано підходи до розуміння цільової аудиторії, інновації у продукції та її просуванні, ефективної комунікації та стратегічного партнерства.
This work examines the issue of improving the marketing strategy of a premium segment business organization using the example of Moët Hennessy Louis Vuitton SE. In particular, the approaches to understanding the target audience, innovation in products and their promotion, effective communication and strategic partnership were analyzed.
Description
Keywords
маркетингова стратегія, преміум сегмент, LVMH, цільова аудиторія, інновації, marketing strategy, premium segment, LVMH, target audience, innovations
Citation
Сагайдак М. Удосконалення маркетингової стратегії бізнес-організації преміум сегменту [Електронний ресурс] / Михайло Сагайдак, Катерина Дідус // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 187–189. – Назва з титул. екрану.