Міжнародна конкурентоспроможність креативних послуг українських компаній
No Thumbnail Available
Date
2022-12-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Узагальнення проблеми розвитку міжнародної конкурентоспроможності креативних послуг українських компаній свідчить про наявність системних проблем, зокрема, щодо державної підтримки та сприяння розвитку цієї галузі, а слабка привабливість цього ринку не сприяти інвестуванню в оновлення обладнання, навчання персоналу та впровадження новітніх технологій для покращення конкурентної ситуації українських креативних компаній.
The generalization of the problem of the development of international competitiveness of creative services of Ukrainian companies indicates the existence of systemic problems, in particular, in relation to state support and promotion of the development of this industry, and the weak attractiveness of this market does not contribute to investing in equipment renewal, personnel training, and the introduction of the latest technologies to improve the competitive situation Ukrainian creative companies.
Description
Keywords
креативні послуги, бізнес-середовище, міжнародна діяльність, рйтинг, конкурентоспроможність, перспективи, creative services, business environment, international activities, rating, competitiveness, prospects
Citation
Ковалова А. О. Міжнародна конкурентоспроможність креативних послуг українських компаній : магістер. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Ковалова Анастасія Олександрівна ; наук. керівник Галахова Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 110 с.