• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 6 (64) листопад – грудень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 6 (64) листопад – грудень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України

Thumbnail
View/ Open
10 - 15.pdf (775.3Kb)
Date
2010-11
Author
Семак, Богдан
Іванова, Лілія
Metadata
Show full item record
Abstract
Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах.
 
The essence of stages of development, market introduction, growth, maturity and recession in the life cycle of main types of ecotextile was analysed in the article. The role of marketing in forming the Ukrainian market of ecotextile in above stages was revealed in the paper.
 
Проанализирована сущность этапов разработки, выведения на рынок, роста, зрелости и спада в жизненном цикле основных видов экотекстиля; раскрыта роль маркетинга в формировании украинского рынка экотекстиля на указанных этапах.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5084
Collections
  • № 6 (64) листопад – грудень [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV