Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
За сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» зокрема, оцінювати поточні конкурентні позиції, обґрунтовувати стратегію розвитку.
Description
Keywords
Citation
Данніков О. Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ / Олег Данніков // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 63–69.