Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»
Abstract
На прикладі компанії Coca-Cola роілюстровано важливість урахування культурних відмінностей при управління людськими ресурсами. Особливу увагу приділено «ціні», яку глобальний бренд
«сплачує» у випадку вибору неадекватної системи підбору та управління персоналом, а також способам уникнення традиційних кадрових помилок, які можуть спричиняти погіршення іміджу глобального бренду. The case study of Coca-Cola Beverages Ukraine is used to illustrated the importance of cultural differences in human resource management. Special attention is given to the «price» which global
brand «pays» in the case of inadequate choice of personnel management. Possible ways to avoid those mistakes that cause decrease in value or worsen brand image are considered. В статье на примере компании Coca-Cola проиллюстрировано важность культурных различий при управления человеческими ресурсами. Особое внимание уделено «цене» которую глобальный бренд «платит» при выборе неадекватной системы подбора и управления персоналом, а также способам избежания ошибок которые могут ухудшить имидж бренда.