• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»

Thumbnail
View/ Open
Pavlik.pdf (415.6Kb)
Date
2012
Author
Павлик, Х. Б.
Metadata
Show full item record
Abstract
На прикладі компанії Coca-Cola роілюстровано важливість урахування культурних відмінностей при управління людськими ресурсами. Особливу увагу приділено «ціні», яку глобальний бренд «сплачує» у випадку вибору неадекватної системи підбору та управління персоналом, а також способам уникнення традиційних кадрових помилок, які можуть спричиняти погіршення іміджу глобального бренду.
 
The case study of Coca-Cola Beverages Ukraine is used to illustrated the importance of cultural differences in human resource management. Special attention is given to the «price» which global brand «pays» in the case of inadequate choice of personnel management. Possible ways to avoid those mistakes that cause decrease in value or worsen brand image are considered.
 
В статье на примере компании Coca-Cola проиллюстрировано важность культурных различий при управления человеческими ресурсами. Особое внимание уделено «цене» которую глобальный бренд «платит» при выборе неадекватной системы подбора и управления персоналом, а также способам избежания ошибок которые могут ухудшить имидж бренда.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5116
Collections
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2) [50]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV