Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 50
  • Item
    Економіко-математична модель управління роботою системи касових місць підприємства торгівлі
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Шульга, Н. В.
    Проведено дослідження можливості оптимізації роботи системи касових місць підприємства торгівлі. Дослідження проведено на основі побудованої економіко-математичної моделі, що відображає зв’язок між кількістю касових місць, що обслуговують покупців у заданий проміжок часу, та прибутками, які може отримати за цей період торговельне підприємство.
  • Item
    Формування компетентнісної складової стратегії диверсифікованого зростання підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Соколюк, Г. О.
    Охарактеризовано основні методичні підходи до оцінки відповідності компетентнісної складової внутрішнього потенціалу підприємства стратегічним цілям диверсифікованого зростання;аргументовано необхідність розробки програм розвитку персоналу на основі відповідної моделі компетенцій.
  • Item
    Практична реалізація концепції функціонування керуючої системи підприємства в ринкових умовах
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Семенча, І. Є.
    У статті розглянуто стадії моделювання процесу функціонування керуючої системи підприємства в ринкових умовах, структура моделі, її економічний зміст побудови та наслідки моделювання.
  • Item
    Розробка структури людського капіталу з врахуванням особливостей його формування
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Ревтюк, Є. А.; Витвицький, Я. С.; Креховецька, Л. Л.
    У роботі запропоновано трьохвимірну структуру людського капіталу суспільної системи з урахуванням особливостей його формування.
  • Item
    Culture as the main factor of social determinant of consumers behavior
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Rajevic, D.; Čiaček, J.; Pajic, S.
    The social (sociological) factors are very important in the formation of long-term habits of consumer behavior. To explain the need for a certain product or service, it is necessary to understand the social determinants of demand. The influence of social (sociological) factors on the behavior of consumers had developed and changed in accordance with the social and economic development of population. It directly influenced the increase or decrease of the standard of living,because with socialization, human as consumer accepts values,beliefs, and customs and so on, acquired by education and upbringing, and changing some habits that are not socially acceptable. The fact is that human cannot be extracted from the environment in which it lives, because every individual has the same biological needs, but depending on where one lives, to which civilization, culture or subculture belongs to, there are more or less differences in behavior. The process by The social profile of consumers is determined by the influence of external factors, because it lives in a complex environment that affects its behavior. Social environment has a primary influence on forming personality of the individual, and thus the behavior is the result of such influence.
  • Item
    Mentality as a factor of personal and business success
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Radosavljevic, Z.; Radosavljevic, M.; Andjelkovic, M.
    So far, scientific and other research has indicated that the process of organizing affects a large number of internal and external factors. Because of that, different modes of organization arise, but different performance, as the goal of any organized group. Mentality is a specific factor that influences the design of organization and management, but also its performance. Mentality produces creative work, which is usually presented as creativity and innovation. Both are new ways to ensure higher quality of life and work of individuals and organizations. In these processes, people successfully realize visualization exercise, as a result of man’s mentality. Papers with the subject of mentality are scarce, and if it was investigated at all it was in a different context, i.e. procedures not occurred from the standpoint of increasing personal and business success. The paradox is that it turns out that mentality exists in the natural and social order, but in the universe too and that the ether of mental character and this phenomenon has not been sufficiently analyzed in the theory of organization and management. Reason for should be look for in a large presence of traditional organization and management, which has as a basis Taylorism, Faylism, and Amazonism. These concepts were once effective, but under present conditions have proved unsuccessful, as the epilogue is the disappearance of many business and other organizations, or reduced business performance.The paper aims to clarify the impact of mentality as an influence factor in personal and business success, and neuro programming as a model to influence the mental side of humanity. Of course, the use of mental energy can be discussed as a new approach and concept in the managing companies.
  • Item
    Managerial implications of the international advertising
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Polovinа, B.; Čiaček, J.; Rajevic, D.
    Advertising, as one of the most visible forms of communication and as an element of the promotion mix, is critical tool for an international oriented company. Viability and effectiveness of international advertising depends upon the climate for that advertising in the foreign markets of concern as well as the differences in the availability and usefulness of advertising media. Internet impacts on markets, competition, and buyer-seller relationships and it then may be applicable for global advertising.
  • Item
    Формування результативної системи контролю в умовах стратегічної орієнтації підприємств АПК
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Пилипенко, О. С.
    У статті обґрунтовано підходи щодо створення комплексу умов,необхідних для забезпечення результативної системи контролю в менеджменті, враховуючи трансформаційні ринкові зміни та необхідність стратегічного розвитку підприємств АПК.
  • Item
    Локальна специфіка управління персоналом у процесі розбудови глобального бренду: на прикладі «COCА-COLA BEVERAGES UKRAINE LTD»
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Павлик, Х. Б.
    На прикладі компанії Coca-Cola роілюстровано важливість урахування культурних відмінностей при управління людськими ресурсами. Особливу увагу приділено «ціні», яку глобальний бренд «сплачує» у випадку вибору неадекватної системи підбору та управління персоналом, а також способам уникнення традиційних кадрових помилок, які можуть спричиняти погіршення іміджу глобального бренду.
  • Item
    Мотиваційна складова менеджменту персоналу в сучасній Україні
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Монастирська, Г. В.
    Розглянуто стан трудової мотивації як складової менеджменту в сучасних умовах соціально-економічного розвитку України. Запропоновано напрямки оптимізації мотивації персоналу.
  • Item
    Алгоритм розрахунку рівня інвестиційної безпеки з позиції географічно-галузевої спеціалізації інвестицій
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Малютін, О. К.
    Розраховано рівні комплексних інвестиційних загроз національної економіки в контексті теорії катастроф. Запропоновано алгоритм визначення ступеня інвестиційної безпеки з позиції географічно-галузевого спрямування інвестицій. Встановлено інтервали значень необхідного обсягу інвестицій в вітчизняну економіку при різних її кризових станах з метою мінімізації інвестиційних загроз.
  • Item
    Соціальні технології сучасного менеджменту
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Лебедєв, І. В.
    Розглянуто сутність і роль соціальних технологій в управлінні підприємствами. Показано зміст соціальної політики як форми прояву корпоративної соціальної відповідальності. Висвітлено особливості соціальної діяльності українських підприємств в умовах економічної кризи.
  • Item
    Контролінг в управлінні якістю транспортних послуг
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Кучерук, Г. Ю.; Назаренко, А. С.
    Розкрито сутність і місце контролінгу в управлінні якістю транспортних послуг; визначено функції, принципи та інструменти контролінгу якості транспортних послуг.
  • Item
    Управління в аграрній сфері України: координаційні аспекти розвитку сільського соціуму
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Кравчук, І. І.
    У статті проаналізовано тенденції формування сучасних концептуальних та прикладних засад економіко-просторового розвитку сільського соціуму. Виявлено чинники, що сприяють його системній координації з боку управлінських структур макро-, мезо- та локального рівнів управління. Запропоновано шляхи удосконалення управління в аграрній сфері на засадах координації системи сільського соціуму.
  • Item
    Проблеми міжкультурних комунікацій у інформаційному забезпеченні зовнішньоекономічної діяльності підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Йохна, Микола Антонович; Вешко, О. В.
    У статті розглянуто деякі аспекти впливу міжкультурної комунікації на підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю підприємств-виробників на ринку свинини
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Данько, Ю. І.; Жмайлов, В. М.
    Авторами розглянуто сучасні показники доходності підприємств галузі свинарства по регіонам України. Запропоновано власні варіанти формування збутової системи забезпечення конкурентоспроможності підприємств на основі диференційованого підходу залежно від обсягів виробництва.
  • Item
    Критерії оцінки професійного та інтелектуального рівня працівників підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Данилюк-Черних, І. М.
    Успішність людини, її професійні досягнення безпосередньо залежать від прагнення до самовдосконалення. У статті представлено існуючі критерії оцінки інтелектуального потенціалу працівника як особистості і як складової трудового ресурсу підприємства.
  • Item
    Innovative Concepts for supply chain management. Analysis of the need and the development process
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Hopfert, Inhrid; Wellbrock, Wania
    The suitability of existing Supply Chain Management concepts to resolve present problems as well as to meet upcoming challenges toward Supply Chain Management are analyzed based on their degree of target achievement and degree of innovativeness. Subsequently, the question of how new concepts can be developed independently in specific Supply Chains is discussed. The developed stage model serves as a reference for companies and Supply Chains that intend to focus on future-oriented aspects of Supply Chain Management.
  • Item
    Мотиваційні складові механізму управління потенціалом підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Гончар, О. І.
    Висвітлюється проблема забезпечення результативності управління економічним потенціалом підприємства, необхідність формування відповідного механізму управління на мотиваційних засадах, реалізація якого дозволить підвищити ефективність використання усіх ресурсів, реалізації можливостей і розвитку загалом.
  • Item
    Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Гатило, В. П.
    У сучасних умовах підвищення конкуренції очевидна необхідність активізації вивчення суб’єктивних уявлень, імпліцитних уявлень співробітника у контексті організації, що дає змогу формувати позитивний імідж підприємства на ринку праці. Дана робота присвячена поглибленню теоретичних засад, розробці методичних рекомендацій щодо формування іміджевої політики підприємств.