Фідбек як ефективний інструмент формувального оцінювання навчальних досягнень студентів закладів вищої освіти
No Thumbnail Available
Date
2025-04-24
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
В статті розкривається сутність поняття та доцільність використання зворотного зв’язку як ефективного інструменту формувального оцінювання навчальних досягнень студентів закладів вищої освіти. Увага приділяється основним рівням зворотного зв’язку та ключовим елементам ефективного фідбеку, які можна застосовувати у своїй педагогічній практиці.
The article highlights the adaptability of feedback as an effective tool for formative assessment of the academic achievements of students in higher education institutions. It delves into the primary levels of feedback and the key elements of effective feedback, empowering you to apply it in your unique pedagogical practice.
Description
Keywords
формувальне оцінювання, оцінювання для навчання, зворотний зв’язок, ефективний фідбек, ширший зворотний зв’язок, вужчий специфічний зворотний зв’язок, інформаційний зворотний зв’язок, процесний зворотний зв’язок, саморегуляційний зворотний зв’язок, гнучке навчання, formative assessment, assessment for learning, feedback, effective feedback, broader feedback, narrower specific feedback, informational feedback, process feedback, self-regulatory feedback, flexible learning
Citation
Маркова О. В. Фідбек як ефективний інструмент формувального оцінювання навчальних досягнень студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Маркова О. В., Шматок Т. Г. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (24 квіт. 2025 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: М. М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 192–201. – Назва з титул. екрану.