Конкурентоспроможність глобальних брендів високотехнологічних секторів

No Thumbnail Available
Date
2024
Authors
Цимбал, Людмила Іванівна
Tsymbal, Liudmyla
Громенкова, Світлана Вячеславівна
Hromenkova, Svitlana
Фіцак, Поліна Володимирівна
Fitsak, Polina
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Основною метою дослідження є виявлення методів та інструментів маркетингових технологій, які дозволяють досягти світового рівня у створенні брендів, зокрема у високотехнологічних галузях. Методи дослідження полягали у вивченні різноманітних матеріалів, зокрема публікацій, звітів, та аналізі зібраної з них інформації. Для визначення взаємозв’язку між доходами бренду та його витратами на збут і маркетинг було застосовано метод кореляції Пірсона на прикладі материнської компанії Google (Alphabet), що допомогло в подальшому проаналізувати роль маркетингових технологій у побудові глобального бренду. У ході дослідження було встановлено, що маркетингові технології відіграють неоціненну роль у створенні глобальних брендів, оскільки вони допомагають розвивати та просувати індивідуальність бренду та характеристики, які допомагають ідентифікувати бренд. Використовуючи маркетингові технології, бренд має змогу розвивати та позиціонувати себе, відображати свою актуальність, а також здатність відповідати очікуванням споживачів та викликам, які ставить сучасність. У нашому дослідженні ми вивчили важливість маркетингових витрат для бренду, невід’ємною частиною якого є маркетингові технології, на прикладі компанії «Алфавіт», що показало високу позитивну кореляцію між доходами та маркетинговими витратами. Ми також з’ясували, що в сучасному світі використання маркетингових технологій можливе за допомогою інноваційних інструментів, таких як доповнена реальність або голосові асистенти. Використання маркетингових технологій у процесі формування глобальних брендів було проаналізовано на прикладі компаній високотехнологічної галузі. Незважаючи на певну специфіку та особливості просування брендів у цій сфері, більшість висновків можна екстраполювати на інші галузі. У дослідженні систематизовано підходи до трактування поняття «бренд» та технологій, пов’язаних з його створенням; проаналізовано вплив маркетингових технологій на цей процес та стан української індустрії. Це дослідження спрямоване на усунення існуючих прогалин у розумінні впливу сучасних маркетингових технологій на формування глобальних брендів у високотехнологічних галузях. The main purpose of the study is to identify methods and tools of marketing technologies that allow to achieve a global level in creating brands, particularly in high-tech industries. The research methods consisted of studying various materials, including publications, reports, and analysing the information collected from them. To determine the relationship between a brand's revenue and its sales and marketing expenses, the Pearson correlation method was applied to the example of Google's parent company (Alphabet), which helped in further analysis of the role of marketing technologies in building a global brand. In the course of the study, it was established that мarketing technology plays an invaluable role in the creation of global brands, as it helps to develop and promote the brand's personality and characteristics that help to identify the brand. Using marketing technologies, a brand is able to develop and position itself and reflect its relevance, as well as its ability to meet consumer expectations and the challenges posed by modernity. In our research, we studied the importance of marketing spend for a brand, with marketing technology being an integral part of it, using Alphabet as an example, which showed a high positive correlation between revenue and marketing spend. We also found that in today's world, the use of marketing technologies is possible with the help of innovative tools such as augmented reality or voice assistants. The use of marketing technologies in the process of formation of global brands was analyzed on the example of companies in the high-tech industry. Despite certain specifics and features of brand promotion in this area, most of the conclusions can be extrapolated to other industries. The study systematised approaches to the interpretation of "brand" and technologies related to its creation; analysed the impact of marketing technologies on this process and the state of the Ukrainian industry. This study aims to address existing gaps in understanding the impact of modern marketing technologies on the formation of global brands in high-tech industries.
Description
Keywords
бренд, маркетингові технології, високотехнологічна галузь, конкурентоспроможність, brand, marketing technologies, high-tech industry, competitiveness
Citation
Цимбал Л. Конкурентоспроможність глобальних брендів високотехнологічних секторів / Цимбал Людмила, Громенкова Світлана, Фіцак Поліна // Міжнародна економічна політика. – 2024. – № 1. – С. 162–182.
Tsymbal L. Competitiveness of global brands in high-tech industries / Liudmyla Tsymbal, Svitlana Gromenkova, Polina Fitsak // International Economic Policy. – 2024. – № 1. – P. 155–174.