Show simple item record

dc.contributor.authorОкунєва, Ольга Володимирівна
dc.contributor.authorOkuneva, Olgaen
dc.date.accessioned2014-11-11T09:57:48Z
dc.date.available2014-11-11T09:57:48Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationОкунєва О. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) / Ольга Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 16-23.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5199
dc.description.abstractТрадиційний маркетинг нівелює постійну зміну функцій "постачальник споживач" для однієї і тієї ж людини в процесі виробництва та обміну. Логічним постає запитання, чи взагалі позбувається людина своїх потреб у момент, коли вона працює. Поява внутрішнього маркетингу спростовує цю гіпотезу, і він стає невіддільним елементом в системі задоволення потреб учасників ринку працівників як внутрішніх споживачів. Сьогодні особливого інтересу набуває адаптація та ефективне практичне застосування маркетингових інструментів до внутрішнього ринку. На основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.uk
dc.description.abstractTraditional marketing eliminates the constant change of functions, "producer consumer" for the same person in the process of production and exchange. Logically the question arises whether a person is deprived of all their needs at a time when it works. The appearance of internal marketing refutes this hypothesis, and he becomes an inseparable element in the system to satisfy the needs of market participants employees as internal customers. Today, particular interest is being adapted and effective practical application of marketing tools for the internal market. Based on data provided by TNS in Ukraine, the author first presents segmentation of workers of different branches of the needs of job characteristics as the product.uk
dc.description.abstractТрадиционный маркетинг нивелирует постоянное изменение функций "поставщик потребитель" для одного и того же человека в процессе производства и обмена. Логично возникает вопрос, лишается ли человек своих потребностей в момент, когда он работает. Появление внутреннего маркетинга опровергает эту гипотезу, а сам он становится неотделимым элементом в системе удовлетворения потребностей участников рынка работников как внутренних потребителей. Сегодня особенный интерес приобретает адаптация и эффективное практическое применение маркетинговых инструментов к внутреннему рынку. На основе данных, представленных компанией TNS в Украине, автор впервые представляет сегментирование работников различных отраслей по потребностям характеристик работы как продукта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectвнутрішній маркетингuk
dc.subjectвнутрішній клієнтuk
dc.subjectсегментація працівниківuk
dc.subjectіnternal marketinguk
dc.subjectinternal customeruk
dc.subjectsegmentation of workersuk
dc.subjectвнутренний маркетингuk
dc.subjectвнутренний клиентuk
dc.subjectсегментация работниковuk
dc.titleСегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)uk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc331.108uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record