Особливості маркетингових стратегій у розробці мобільних програмних застосунків
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У цифрову епоху мобільні програми важливі для бізнесу та повсякденного життя. Конкуренція на ринку є високою, і якщо мобільний застосунок не привертає увагу, він легко втрачається серед багатьох альтернатив. Стратегія просування застосунку включає методи просування програми для залучення користувачів та збільшення популярності. Маркетингова стратегія просування мобільного застосунку має бути продумана на початку активних дій. Вона повинна враховувати особливості програми та цільову аудиторію. Ефективна стратегія розвитку програми включає постійне поліпшення, додавання нових функцій, облік зворотного зв'язку користувачів та аналіз ринкових трендів. Матеріали статті мають науково-методичний характер. У статті розглянуті методичні підходи та методи розв'язання проблем в просу ванні мобільного застосунку для бізнесу.
In the digital age, mobile applications are important for business and everyday life. The competition in the market is high, and if a mobile application does not attract attention, it is easily lost among many alternatives. The application promotion strategy includes methods of promoting the application to attract users and increase popularity. The marketing strategy for promoting a mobile application should be thought out at the beginning of active actions. It should take into account the features of the application and the target audience. An effective application development strategy includes constant improvement, adding new features, taking into account user feedback and analyzing market trends. The materials of the article are of a scientific and methodological nature. The article considers methodological approaches and methods for solving problems in promoting a mobile application for business.
Description
Keywords
застосунок, мобільний застосунок, стратегія, просування, маркетингова стратегія просування, мобільний маркетинг, інструменти просування, application, mobile application, strategy, promotion, marketing promotion strategy, mobile marketing, promotion tools
Citation
Щедріна О. І. Особливості маркетингових стратегій у розробці мобільних програмних застосунків / Щедріна О. І. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; голов. ред. О. Є. Камінський. – Київ : КНЕУ, 2024. – Вип. 104. – С. 181–192.