Формування організаційної культури підприємства.
No Thumbnail Available
Date
2025-06-03
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі досліджено теоретичні й прикладні аспекти формування організаційної культури підприємства. Розкрито сутність, класифікацію та методи оцінювання культури, проаналізовано вплив воєнного середовища на адаптацію українських компаній. На прикладі ТОВ «Нова пошта» проведено діагностику, визначено сильні й слабкі сторони та запропоновано напрями удосконалення.
The paper examines the theoretical and applied aspects of the formation of organizational culture of an enterprise. The essence, classification and methods of culture assessment are revealed, the impact of the military environment on the adaptation of Ukrainian companies is analyzed. Using the example of «Nova Poshta» LLC, the author conducts a diagnosis, identifies strengths and weaknesses, and suggests areas for improvement.
Description
Keywords
культура, цінності, формування, організаційна культура, формування організаційної культури, culture, values, formation, organizational culture, formation of organizational culture
Citation
Дзюбан Д. О. Формування організаційної культури підприємства : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Дзюбан Діана Олегівна ; наук. керівник Сагайдак М. П. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2025.- 63 с.