Покращення емоційного стану жінок засобами НЛП-орієнтованих психоедукаційних інтервенцій

No Thumbnail Available
Date
2025
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Магістерська робота досліджує вплив психоедукаційної програми «Лаванда», основаної на методі НЛП, на емоційний стан і тривожність жінок, які перебувають у тривалому стресі через війну. Теоретичний аналіз і емпіричні дані підтвердили високу ефективність НЛП у впливі на емоційну сферу через тілесну усвідомленість і метафоричну трансформацію. Психоедукація є ефективним методом для покращення психоемоційного стану, поєднуючи інформування та емоційну підтримку. Результати дослідження показали, що психоедукаційні інтервенції, засновані на НЛП, знижують тривожність і покращують психічний добробут жінок. Програма «Лаванда» знизила тривожність, покращила позитивний афект, психічне здоров’я і загальний психічний добробут жінок. Зміни у негативному афекті потребують подальших досліджень. Високі результати були досягнуті в межах короткострокової онлайн-програми тривалістю 24 години, що свідчить про ефективність таких психоедукаційних втручань у покращенні психологічного стану жінок у стресових умовах. The master’s thesis explores the impact of the psychoeducational program Lavender, based on the principles of Neuro-Linguistic Programming (NLP), on the emotional state and anxiety levels of women experiencing prolonged stress due to war. Theoretical analysis and empirical findings confirmed the high effectiveness of NLP in influencing the emotional sphere through bodily awareness and metaphorical transformation. Psychoeducation has proven to be an effective approach to improving emotional well-being by combining information delivery with emotional support. The study results demonstrate that NLP-based psychoeducational interventions significantly reduce anxiety and enhance the psychological well-being of women. The Lavender program led to decreased anxiety, improved positive affect, enhanced mental health, and an overall increase in psychological well-being. However, changes in negative affect require further investigation. Notably, these significant outcomes were achieved within a short-term online format totaling 24 hours, highlighting the efficiency of brief psychoeducational interventions in supporting women under chronic stress.
Description
Keywords
НЛП (нейролінгвістичне програмування), психоедукація, психоедукаційні інтервенції, психоедукаційна програма для жінок «Лаванда», емоційні стани, тривожність, тривога, страх, NLP (neuro-linguistic programming), psychoeducation, psychoeducational interventions, psychoeducational program for women titled «Lavender», emotional states, anxiety, worry, fear
Citation
Курченко Л. М. Покращення емоційного стану жінок засобами НЛП-орієнтованих психоедукаційних інтервенцій : магістер. диплом. робота : 053, Психологія / Курченко Ліна Миколаївна ; наук. керівник Артюшина М. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2025. – 138 с.
Collections