Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-03-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.
Marketing strategies of international companies in turbulent global environment conditions have been examined and their typification has been propounded by the successfulness criterion for companies operating on the international industrial and consumer goods and services markets.
Description
Keywords
міжнародна маркетингова стратегія, турбулентність глобального середовища, світовий ринок товарів промислового призначення, світовий ринок товарів споживчого призначення, світовий ринок послуг, international marketing strategies, global environment turbulence, world industrial goods market, world consumer goods market, world services market
Citation
Циганкова Т. М. Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі / Т. М. Циганкова, О. О. Євдоченко, Н. С. Шелестович // Міжнародна економічна політика. — 2012. — № 1-2. — С. 5-35.